8 Aralık 2011 Perşembe

mavide yakisti kus evlerimeee

cok sevdigim bir arkadasim erkek torunu icin dami mavi olsun istedi.
 iyiki istemis
 degisiklik oldu,simdi sarisinida boyadim ,pembesinide.........
 kuslari bukadar sevmemden herhalde bu evlere bayiliyorum.
 hele yazlik evlere cok yakisiyor:))))))))
 birkac saat sonra sapancaya dogru yola cikiyorum.
 meralhanimda bulusucaz ya:)
 cok guzel birgun olucak,bunu hissediyorum
 simdi mavi kus evlerim gelsin goruntuye 




 karlar kusevine yagmis gibi yapmak istedim bilmem belli olmusmu?



 ne alakasi varsa sandelye araya girmek istemis,ama vaktim cok az onu goruntuden cikaramadim:)))))))
torunlarin evlerine giderken kus evlerinin onlerine birer minik kus ilava oldu

6 yorum:

  1. mavide yakışmış gerçekten cihan abla ellerine sağlık çok beğendim kar görüntüsüde belli aslında temayla anlaşılıyor zaten

    YanıtlaSil
  2. Hızınıza yetişilmiyor.

    40 bin kere maaşallah diyorum. :)

    Kuş evleri çok sevimli olmuş.

    EN nihayetinde bende 1 tane boyayabildim. :)

    YanıtlaSil
  3. kuş evine bayıldım sen bu evleri bir başka yapıyorsun şekerim ellerine sağlık.bu gün meral de seni tanıdığıma çok sevindim işte dedim hayatıma bir güzel insan daha girdi.seni çokkk sevdim canım tekrar görüşmek üzere sevgilerimle sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  4. Eh artık bunları yakından görmek gerek diyorum, bu sabah heryer bembeyazdı buralarda, ama devam etmedi yağmaya, önümüzdeki günlerin birinde geleceğim sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Kuş evleri çok güzel olmuşlar.Kimbilir minikler nasıl beğenmiştir.
    Bu gün çok keyifliydi ve sizi tanıdığıma çok memnun oldum.
    Tekrar görüşebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. sapancadan hepınıze kocamannn sevgıler......
    dun cok guzel bır gun gecırdım.
    meral hanımcım cok tesekkurler
    senı tanıdıgım ıcın cok mutluyum.
    serpıl hanımcım,dun beraber olmaktan cok buyuk keyıf aldım..
    hayat hakkındakı goruslerınıze hayran kaldık gulaycımla
    ınsallah bu dostluk sevgıyle devam eder.......
    emelcım,senı vede guzel kızını tanıdıma cok mutluoldum.
    banucum en kısa zamanda beklıyorum
    musaıt olunca meral hanımla bızde sana gelmek ıstıyoruz
    hepınız sevgıyle kalın

    YanıtlaSil